Pomysł na sklep internetowy Dellpoint zrodził się w 2008 roku. W owym czasie firma KELLERTECH zajmowała się sprzedażą notebooków marki Dell, która w tamtych latach nie była jeszcze oficjalnie dostępna w Polsce dla użytkowników indywidualnych. Markowe, dobrze wykonane laptopy, z biznesową gwarancją Next Business Day cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem klientów, dlatego w połowie 2008 roku zapadła decyzja o wydzieleniu osobnego sklepu, który miał się zajmować akcesoriami tylko tej marki. Dellpoint ruszył oficjalnie w październiku 2008 roku, i działa do dnia dzisiejszego, aczkolwiek w nieco zmienionej formie. Szeroka dostępność notebooków Dell w różnych kanałach sprzedaży (w tym duże sieci RTV) spowodowała koncentrację na pozostałych produktach tej firmy, tj. między innymi akcesoriach (torby, stacje dokujące, klawiatury i myszki) oraz innych mniej popularnych produktach, jak projektory. Nie wykluczamy jednak, że w najbliższym czasie komputery przenośne znów zagoszczą w ofercie dellpoint.pl
Cechą wyróżniającą naszą ofertę jest błyskawiczna realizacja zamówień, gdyż wszystkie produkty posiadamy na miejscu, we własnym magazynie. Eliminuje to problem, z jakim można się natknąć dokonując zakupów w większości innych polskich sklepach internetowych, polegający na zamawianiu towaru dla klienta w hurtowni dopiero po tym, gdy złoży on zamówienie. Taka forma realizacji negatywnie wydłuża czas całej transakcji, nierzadko do absurdalnych terminów, spowodowanych tym, że hurtownia również zamawia towar dopiero po tym, gdy zamówi go klient-sklep. Łańcuszek klient->sklep->hurtownia->producent to gwarancja długiego oczekiwania, a jak wiadomo klient dokonujący zakupów w internecie chce być obsłużony szybko, o ile nie błyskawicznie.
Jeżeli chcesz zapoznać się dokładniej z ofertą sklepu zajrzyj tutaj: www.dellpoint.pl
Działamy na terenie całej Polski, a dla klientów ze śląska (Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry, Chorzów, Zabrze, Gliwice) udostępniamy możliwość ekspresowego odbioru towaru.